Kim jesteśmy?
Rija powstała w ramach struktur RTV Euro AGD. Jest siecią reklamową z kategorii Digital Out of Home oraz liderem w kategorii in-store DOOH w Polsce. Nasza widownia - tysiące osób codziennie odwiedzających salony RTV Euro AGD - to idealny profil klienta dla reklamodawców z branży elektroniki użytkowej, motoryzacyjnej, teleinformatycznej, modowej i wielu innych…
Dlaczego RIJA?
- ponad 25 000 cyfrowych ekranów
- ogromny zasięg w całej Polsce (zarówno duże miasta i mniejsze miejscowości)
- idealna widoczność nośników na terenie sklepu
- zaawansowane możliwości techniczne (dynamiczny kontent, integracja z zewnętrznymi źródłami danych, SM, RSS)
- brak pośredników - siecią reklamową zarządzamy my, czyli RTV Euro AGD
Ponad
25tys.cyfrowych
ekranów
w prawie
300sklepach
w blisko
170miejscowościach
Jak to działa?
Nasze nośniki ulokowaliśmy blisko wejść i wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych, dzięki czemu są znakomicie widoczne z każdego miejsca w sklepie. Klient ma dostęp do wyświetlanego kontentu przez cały pobyt w salonie sprzedaży. Każda wizyta, trwająca średnio 12 minut, gwarantuje co najmniej 2 kontakty z przekazem reklamowym.
Dodatkowo, osoby przechodzące blisko wejścia do sklepu również mają szansę na zwrócenie uwagi na wyświetlany przekaz. Ma to szczególne znaczenie dla lokalizacji w centrach handlowych, a to właśnie w nich zlokalizowane jest prawie 87% naszych sklepów.
odnotowujemy ponad
62mlnwizyt
rocznie
przekłada się to
miesięcznie na
kontaktów
z naszymi
nośnikami
a w okresach przedświątecznych ponad 8,6 mln
Jak precyzyjnie dotrzeć do właściwej widowni?
Kluczem jest odpowiednie targetowanie zależne od miejsca, czasu i kontekstu
Geotargetowanie
- czyli dotarcie do odbiorcy w odpowiednim miejscu
Z nami przeprowadzisz kampanie ogólnopolskie, a także dowolnie targetowane w zależności od liczby sklepów (już na poziomie 1 sklepu), wielkości miejscowości, liczby mieszkańców miejscowości, regionu czy województwa.
Czas emisji
- czyli dotarcie do odbiorcy we właściwym czasie
Możesz zaplanować kampanię w wybrane dni tygodnia, czy pory dnia oraz w konkretnych datach.
Targetowanie
kontekstowe
- czyli dotarcie zależne od danego kontekstu
Start kampanii możesz uzależnić od czynników zewnętrznych takich, jak pogoda czy np. wynik meczu reprezentacji Polski w piłkę nożną. W przypadku kampanii interaktywnej czynnikiem zmiennym może być reakcja klienta.