Zaskakująca interaktywna akcja dla Motorola
W lipcu w 10 warszawskich sklepach sieci RTV Euro AGD zrealizowana została wyjątkowa interaktywna akcja, promującą całe portfolio produktów marki Motorola, uwzględniające nową linię Moto G6. Smartfony marki Motorola zintegrowano ze znajdującymi się w sklepach ekranami reklamowymi, na których niespodziewanie pojawiały się personalizowane komunikaty z pozdrowieniami. W ciągu dwóch dni trwania akcji dotarły one do ponad 12 000 osób. Hasłem przewodnim było „hellomoto”.
Kampania NC+ przed Mundialem
W maju i czerwcu na ekranach w sklepach RTV Euro AGD NC+ promowało swoją ofertę. Mundial w 4K po raz pierwszy w Polsce.
Nowy Fiat Tipo i "Noc Cudów" w salonach Fiat
W czerwcu na TV Wallach i Videowallach w sklepach sieci RTV Euro AGD zlokalizowanych w miejscowościach od 10 do 100.000 mieszkańców promowana była rodzina Fiata Tipo. Klienci zapraszani byli na niezwykłe wydarzenie "Noc Cudów" do salonów Fiat.
Nowy Samsung S9 i S9+
Kampania promująca nową serię Galaxy S9 i S9+. Przed premierą dzięki wykorzystaniu kreacji html5 odliczaliśmy czas pozostały do startu kampanii. Następnie emitowany był spot video producenta.
Premiera serii P20 i P20 Pro Huawei. Relacja na żywo z Paryża!
Kamapania promująca nową serię smartfonów marki Huawei P20 i P20 Pro. Na ekranach w sklepach transmitowaliśmy na żywo relację z premierowego eventu, który odbywał się w Paryżu, a następnie w ramach kampanii zachęcaliśmy do zakupu nowych modeli.