Poznaj naszych odbiorców
Kim jest nasz widz?
Nasza widownia to szeroki wachlarz profili konsumenckich: kobiety i mężczyźni, single, rodzice i dziadkowie. Ponad połowa to dyrektorzy, pracownicy umysłowi, wykonujący wolne zawody czy przedsiębiorcy.
80% z nich posiada wykształcenie średnie lub wyższe i jest w dobrej lub bardzo dobrej sytuacji materialnej. Niemal połowa ma dzieci.
PRZYJRZYJMY SIĘ IM BLIŻEJ!
24%
odbiorców
Marcin
z Warszawy
Marcin mieszka w dużym mieście (pow. 300 tys. mieszkańców). Jest singlem po trzydziestce. Skupia się na karierze. Jest fanem gadżetów i nowinek technologicznych. Interesują go marki dynamiczne, modne, oryginalne, unikalne, mające charyzmę i zapach wielkiego świata.
Pracuje intensywnie, żyje szybko, śpi mało, zarabia i wydaje dużo.
27%
odbiorców
Basia
z Płocka
Basia ma 40 lat i mieszka w średniej wielkości miejscowości. Bardzo kocha dwójkę swoich dzieci. Najważniejsze jest dla niej poczucie bezpieczeństwa dlatego dokonuje wyborów zgodnych ze zdaniem większości.
Nie lubi przepłacać. Chętnie korzysta z promocji, porównuje oferty.
Jej wybory cechuje racjonalizm i spokój. Interesują ją marki dotrzymujące obietnic, popularne, atrakcyjne cenowo.
49%
odbiorców
Andrzej i Ela ze Skoczowa
Dojrzałe i aktywne małżeństwo 50+. Odpowiedzialnie podchodzą do wszystkich sfer życia, w tym do zakupów. Cenią sobie jakość i wygodę, zwracają uwagę na cenę, nie spieszą się z wyborem. Wnikliwie porównują oferty, poszukują najlepszych okazji. Zakup nowej pralki poprzedzają kilkoma długimi wizytami w sklepie.
Często to tradycjonaliści,
sięgający po klasyczne marki,
sugerujący się opiniami ekspertów.
Rozkład demograficzny sieci
miejscowości
powyżej 300 tys.
mieszkańców
sklepów
24%
5,9 MLN
zasięg tech.
miejscowości
60-300 tys.
mieszkańców
sklepów
39%
7 MLN
zasięg tech.
miejscowości
poniżej 60 tys.
mieszkańców
sklepów
37%
3,1 MLN
zasięg tech.