Poznaj naszych odbiorców

Kim jest nasz widz?

Nasza widownia to szeroki wachlarz profili konsumenckich: kobiety i mężczyźni, single, rodzice i dziadkowie. Ponad połowa to dyrektorzy, pracownicy umysłowi, wykonujący wolne zawody czy przedsiębiorcy.

80% z nich posiada wykształcenie średnie lub wyższe i jest w dobrej lub bardzo dobrej sytuacji materialnej. Niemal połowa ma dzieci.


PRZYJRZYJMY SIĘ IM BLIŻEJ!

24%

odbiorców

Marcin
z Warszawy


Marcin mieszka w dużym mieście (pow. 300 tys. mieszkańców). Jest singlem po trzydziestce. Skupia się na karierze. Jest fanem gadżetów i nowinek technologicznych. Interesują go marki dynamiczne, modne, oryginalne, unikalne, mające charyzmę i zapach wielkiego świata.

Pracuje intensywnie, żyje szybko, śpi mało, zarabia i wydaje dużo.

27%

odbiorców

Basia
z Płocka


Basia ma 40 lat i mieszka w średniej wielkości miejscowości. Bardzo kocha dwójkę swoich dzieci. Najważniejsze jest dla niej poczucie bezpieczeństwa dlatego dokonuje wyborów zgodnych ze zdaniem większości.

Nie lubi przepłacać. Chętnie korzysta z promocji, porównuje oferty.

Jej wybory cechuje racjonalizm i spokój. Interesują ją marki dotrzymujące obietnic, popularne, atrakcyjne cenowo.

49%

odbiorców

Andrzej i Ela ze Skoczowa


Dojrzałe i aktywne małżeństwo 50+. Odpowiedzialnie podchodzą do wszystkich sfer życia, w tym do zakupów. Cenią sobie jakość i wygodę, zwracają uwagę na cenę, nie spieszą się z wyborem. Wnikliwie porównują oferty, poszukują najlepszych okazji. Zakup nowej pralki poprzedzają kilkoma długimi wizytami w sklepie.

Często to tradycjonaliści,
sięgający po klasyczne marki,
sugerujący się opiniami ekspertów.

Rozkład demograficzny sieci


miejscowości
powyżej 300 tys.
mieszkańców

sklepów

24%
5,9 MLN

zasięg tech.


miejscowości
60-300 tys.
mieszkańców

sklepów

39%
7 MLN

zasięg tech.


miejscowości
poniżej 60 tys.
mieszkańców

sklepów

37%
3,1 MLN

zasięg tech.